Cégünk, az Altagra Szervező és Utazási Iroda Kft. 1999 óta tölt be meghatározó szerepet a tudományos konferenciák hazai szervezése és a mezőgazdasági szakmai turizmus területén. Hiszünk abban, hogy minden rendezvény és esemény unikális, ennek megfelelően személyre szabott és egyedi megoldások révén valósítjuk meg munkáinkat és ennek köszönhetjük a partnereinkkel létrejött hosszú távú együttműködéseinket, melyekre büszkék vagyunk.

Konferencia- és rendezvényszervezés

Cégünk egyik fő profilja a rendezvényszervezés, ezen belül hazai és nemzetközi tudományos kongresszusok, konferenciák szervezése. Fő területünk az orvosi és agrárkonferenciák, ahol 60 főtől akár 1.500 résztvevő szervezéséig és kiszolgálásáig állunk megbízóink rendelkezésére. Számos hazai és nemzetközi tudományos társaság számára szerveztünk és szervezünk továbbképzéseket, találkozókat és konferenciákat, megbízóink között szerepelnek állami és magán vállalatok, továbbá nemzetközi szervezetek is. Full service ügynökségként megbízható és kipróbált alvállalkozói hálózattal és teljes körű online háttérrel rendelkezünk, mely magába foglalja a regisztrációtól az összefoglalók begyűjtésen keresztül a konferencia honlapjának kivitelezését is. Minden általunk szervezett konferencián kiemelt figyelmet fordítunk az adott szakterületen tevékenykedő cégek, mint potenciális támogatók, kiállítók felkutatására és a rendezvénybe való bevonására.

Szolgáltatásunk a konferencia megtervezésével kezdődik, kiválasztjuk és lefoglaljuk a helyszínt, a szállodákat, ezt követően elkészítjük a konferencia költségvetését. Az előkészítő szakaszban elindítjuk a honlapot, a regisztrációt, meghirdetjük az eseményt, megkeressük a lehetséges kiállítókat és szponzorokat. A tudományos szervező bizottság irányításával, on-line rendszerünk segítségével összegyűjtjük az összefoglalókat, részt veszünk a program összeállításában, megszerkesztésében és nyomdai előkészítésében. Teljeskörű pénzügyi szolgáltatást nyújtunk, beleértve a cash-flow management-et is. A helyszínen biztosítjuk a regisztrációt, az esemény technikai megvalósítását színpad-, hang-, vetítéstechnikával. Létrehozzuk a kiállítást és a poszterbemutatót.  Igény esetén szervezünk a résztvevők számára szabadidős tevékenységeket, műsorokat. Nagy hangsúlyt fektetünk a catering szolgáltatások minőségére. A konferencia után beszámolót és pénzügyi elszámolást készítünk.

Elsődleges célunk, hogy megbízóinknak és a konferencia vendégeknek egyaránt kiemelkedő minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk.

Mezőgazdasági szakmai utazásszervezés

Cégünk másik jelentős tevékenységi területe a mezőgazdasági szakmai turizmus, melynek keretein belül olyan külföldi szakmai csoportokat fogadunk, amelyek tagjai szeretnék megismerni a magyar mezőgazdaságot és szeretnének tájékozódni egyes ágazatok és területek eredményeiről. Az esetek többségében a csoport érdekelt gyümölcsöző szakmai kapcsolatok elindításában is.

  • Az egyes programok mindig a látogató csoport igényeinek megfelelően kerülnek kialakításra.
  • A magyar mezőgazdaságot általánosságban bemutató előadást követően a csoport igényei szerint kialakított széles spektrumú szakmai programot agrárszakemberek bevonásával bonyolítjuk le.
  • Ezen túlmenően megszervezzük a csoport repülőtéri fogadását, belföldi szállítását, biztosítunk tolmácsot/idegenvezetőt.
  • A programot úgy állítjuk össze, hogy a szakmai programok mellett legyen idő történelmi emlékeink, kulturális örökségünk bemutatására is. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy vendégeink megismerjék gasztronómiai specialitásainkat is.
  • Célunk az, hogy vendégeink egy komplex ismeret- és élménycsomag birtokában térhessenek haza.

Cégünk hazánkban egyedüliként tagja a Mezőgazdasági Utazásszervezők Nemzetközi Szervezetének (Agricultural Tour Operators International).