Konferencia részletes programja és információi
VIII. Klinikai Vizsgálati Konferencia és GCP tanfolyam
Kedves Kollégák!
Az MKVT a hagyományoknak megfelelően idén is, immár 8. alkalommal megrendezi éves Konferenciáját és a kapcsolódó ICH GCP tanfolyamot. Idén a Konferenciát közvetlenül követően tisztújító közgyűlésre is sor kerül a pénteki napon.
A helyszín, a rendezvény és a szállások korai lekötésével igyekeztünk az infláció miatt emelkedő költségeket ellensúlyozni, így a Konferenciánkhoz kapcsolódó árakat a lehető legalacsonyabban tartani.
Az élet minden évben gondoskodik arról, hogy bőven legyen téma a tanácskozáson. Így ne csak a távolba mutató, stratégiai témákat dolgozzuk fel, hanem az éppen időszerű kérdéseket is áttekintsük. Ennek megfelelően az idén az egyik ilyen az intézményi szerződéskötések ügye lesz a vonatkozó belügyminiszteri utasítás fényében. Ezt igyekszünk az érintett szervezetek és szakemberek (OKFŐ, kórházvezetők és megbízók) segítségével feldolgozni.
Fontosnak tartjuk, hogy a teljesen csak az idén élesedő EU CTR alkalmazásával kapcsolatban mind a megbízói, mind a hatósági oldalon felhalmozódó tapasztalatokat is megosszuk egymással. Az orvostechnikai eszközökkel kapcsolatos jogszabályok közelmúltbeli változása (pl. MDR) illetve az ilyen jellegű vizsgálatok számának látható növekedése is indokolja, hogy ezekkel is foglalkozzunk Konferencia során. A hagyományosan nagy érdeklődéssel kísért hatósági szekcióban a betegtájékoztató munkacsoportunk felvetéseinek megtárgyalásán túl ezek a témák lesznek terítéken.
Több körülmény (pl. a MedSol állami felvásárlása illetve a komputerizált rendszerekre vonatkozó EMA ajánlás közelmúltbeli közzététele) is indokolja, hogy visszatérjünk az EMR (electronic medical records) rendszerek problémakörére is.
Mivel folyamatban van az ICH GCP harmadik revíziójának kidolgozása, szándékaink szerint bemutatjuk a tervezett változtatásokat a résztvevők számára.
A szokásos péntek reggeli workshop-on, az MKVT kávéház keretében a klinikai vizsgálatok kivitelezésben kiemelkedő szerepet betöltő study coordinátorok képzésének és továbbképzésének lehetőségeit, tartalmi elemeit szeretnénk veletek közösen átgondolni.
A pénteki workshop-ot követően Közgyűlést tartunk, amelynek keretében tisztségviselő választásokra kerül sor. Mivel a jelenlegi Elnökség, az Etikai Bizottság és a Számvizsgáló Bizottság megbízása az idén lejár, helyükre új tagokat kell választanunk. Minden tagtársunk részvételére számítunk. A Közgyűlésen való részvétel díjmentes.
A hagyományoknak megfelelően a Konferenciát megelőzően tartunk egy egyetem által akkreditált ICH GCP tanfolyamot a Szegedi Tudományegyetemmel közös szervezésben. A COVID járvány hozadékaként továbbra is ún. hibrid módon tervezzük annak lebonyolítását, azaz lehetőség lesz mind személyesen részt venni, mind online módon becsatlakozni a tanfolyamra, a végén e-vizsgalehetőséggel. Bízunk benne, hogy ez lehetővé teszi, hogy olyan szakemberek is részt tudjanak venni a tanfolyamon, akik nem tudnak leutazni a helyszínre, de szükségük van az akkreditált tanfolyamról szóló igazolására.
Biztos vagyok benne, hogy a Konferencia nemcsak szakmailag lesz sikeres, hanem – a korábbi rendezvényekhez hasonlóan – mint társasági esemény is kiváló lehetőséget fog biztosítani kötetlen beszélgetésekre és felhőtlen kikapcsolódásra. Így szellemileg és lelkileg is feltöltődve, kellemes szeptembervégi élményekkel gazdagodva térhetünk majd haza a rendezvényt követően.
Várunk mindenkit szeretettel!
Dr. Szepesi Gábor
Az MKVT elnöke
Részvételi díjak
A korábbi évekhez hasonlóan a GCP tanfolyam idén is hibrid módon kerül megrendezésre. Így lehetőség nyílik a személyes találkozás mellett az online részvételre is.
GCP részvételi díj |
|
Személyes résztvevő |
46 000 Ft + ÁFA |
Online résztvevő |
46 000 Ft + ÁFA |
Konferencia részvételi díj |
|
MKVT tag |
64 000 Ft + ÁFA |
nem MKVT tag |
76 000 Ft + ÁFA |
A GCP Tanfolyam személyes részvételi díja tartalmazza a tanfolyam időtartama alatt a programon és az étkezéseken (2 kávé szünet, egy büféebéd) való részvételt.
A GCP tanfolyam online részvételi díja virtuális részvételt tartalmaz a tanfolyamon, saját eszközről, tetszőleges helyszínen. A díj tartalmazza az előadóktól való kérdezés lehetőségét online chat felületen valamint a vizsgázási lehetőséget is.
A konferencia részvételi díja tartalmazza a konferencia teljes időtartama alatt a programokon való részvételt, az étkezéseket (3 kávé szünet, két büféebéd), valamint a gálavacsorán való részvételt.
A részvételi díjak a szállást nem tartalmazzák, az külön rendelendő és fizetendő.
Az ÁFA mértéke 27 %.
Fizetési feltételek
Jelentkezési lapon és az online regisztrációs felületen történő jelentkezés esetén is a beérkezést követően díjbekérőt állítunk ki, ami kiküldésre kerül a megadott számlázási e-mail címre. A díjak beérkezését követően végszámlát állítunk ki, amit szintén elküldünk a megadott email címre.
A befizetéseket a díjbekérő levélen feltüntetett számlaszámra kérjük teljesíteni, a megjelölt határidőig. A jelentkezési lap kitöltése és a szervezőknek történő megküldése, illetve az online regisztrációs rendszerben történő jelentkezés megrendelésnek számít és fizetési kötelezettséget von maga után.
A számlán a teljes regisztrációs díj, beleértve a tanfolyam és az étkezések díját is, közvetített szolgáltatásként, 27% Áfa tartalommal kerül számlázásra. A regisztrációs díj pontos étel-ill. ital tartalmát a végszámlán szerepeltetjük, a vonatkozó reprezentációs adót a rendezvény szervezője nem fizeti meg.
A konferenciára történő jelentkezéssel Ön elfogadja a konferencia Általános Szerződési Feltételeit valamint az alábbi lemondási feltételeket:
Lemondási feltételek
Lemondást kizárólag írásban fogadunk el az mkvt@altagra.hu címen. Amennyiben a lemondás 2023. augusztus 15-ig megérkezik, a már kifizetett részvételi díjat 1.500 Ft adminisztrációs díj levonásával visszatérítjük. A 2023. augusztus 16. és 29. között érkező lemondások esetében a megrendelt szolgáltatások 30 %-a kötbérként fizetendő. 2023. augusztus 30. és szeptember 5. közötti lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások 50 %-a kötbérként fizetendő. A 2023. szeptember 6. és 12. között érkező lemondások esetében a megrendelt szolgáltatások 70 %-a kötbérként fizetendő. Szeptember 12-ét követő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások 100%-a felszámolásra kerül kötbérként, azonban a részvételi jog és a lefoglalt szállás más személyre történő átruházását elfogadjuk.
A konferencia Siófokon, a közvetlenül a Balaton partján fekvő Prémium Hotel Panoráma**** szállodában kerül megrendezésre.
Cím: 8600, Siófok, Beszédes József sétány 80.
A Prémium Hotel Panoráma**** Siófokon, az Aranyparton, a városközponttól néhány percnyi sétatávolságra, közvetlenül a Balaton partján található.
A szálloda 157 szobával, köztük standard, családi- és összenyitható szobákkal valamint 1 prémium lakosztállyal várja vendégeit. A megújult, 180 fős, modern dizájnú étterem, változatos svédasztalos kínálatával, a magyar és nemzetközi konyha remekeivel, valamint a kávézó és a terasz italkülönlegességekkel áll vendégei rendelkezésére.
A hotel minden igényt kielégítő helyszínt biztosít konferenciák, tréningek lebonyolításához. A megújult konferenciatermek természetes fénnyel és minden szükséges technikai felszereléssel rendelkeznek. A 250 fős és a 100 fős konferenciaterem, valamint a négy darab 40 fős szekcióterem szolgál a különböző rendezvények helyszínéül.
Az aktív pihenésre és a kényeztetésre wellness szolgáltatások biztosítanak lehetőséget fedett úszómedencével, szauna parkkal (finn szauna, szanárium, fényterápiás infraszauna, tepidárium, jégkút, élményzuhany), vízi élményelemekkel tarkított barlangfürdővel és szezonális kültéri medencével. Sportoláshoz fitness terem, ping-pong asztalok valamint kerékpárok állnak rendelkezésre.
Parkolás a szálloda zárt parkolójában díjfizetés ellenében, korlátozott számban lehetséges.
A szálloda előtti önkormányzati parkolóban május vége és augusztus vége között a parkolás helyi tarifa szerint fizetendő, egyéb időszakokban díjmentes. A szálloda előtti zöld területeken szabad helyek függvényében díjmentes a parkolás.
Szállásfoglalásra az online regisztrációs felületen van lehetőség vagy kérjük, jelezze szállásigényét a jelentkezési lapon.
Szállás árak – Prémium Hotel Panoráma
Kétágyas szoba reggelivel |
50.000,- Ft/éjszaka (bruttó ár) |
Egyágyas szoba reggelivel |
39.850,- Ft/éjszaka (bruttó ár) |
A fenti szállás árak a következő szolgáltatásokat tartalmazzák:
- Gazdag büféasztalos reggeli
- A WIFI-Internet használatát
- Wellness Centrum és Szauna Világ használata:
25 méteres úszómedence, gyermekpancsoló, pezsgőmedence, finn szauna, infraszauna, gőzkabin,
sószoba, pihenősziget - Fürdőköpeny és törölköző használat
- Szobaszéf használat
- ÁFA
- IFA.
Parkolás
Parkolás a szálloda zárt parkolójában díjfizetés ellenében, korlátozott számban lehetséges.
A szálloda előtti önkormányzati parkolóban ebben az időszakban a parkolás díjmentes. A szálloda előtti zöld területeken szabad helyek függvényében díjmentes a parkolás.
A regisztrációs felület várhatóan 2024 júniusában nyílik meg.
Szervezési ügyekben:
Biszkupné Nánási Klára
Tel:+3630/922-9680
Email: mkvt@altagra.hu
Gyurina Dóra
Tel: +3630/341-6082
Email: mkvt@altagra.hu
Támogatói felhívás
Örömünkre szolgálna Önt és cégét azon szponzorok sorában üdvözölni, akik a Konferencián való részvételükkel, illetve támogatásukkal ismerik el az esemény megrendezésének és sikeres lebonyolításának a tudományos fontosságát. Az esemény kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy cégük bemutassa termékeit és szolgáltatásait a hazai szakembereknek.
Szívesen látjuk a különböző módokon történő részvételüket:
- Különböző szponzorációs csomagok
- Kiállítási terület
- Céges szekciók
- Hirdetési lehetőségek
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérje részletes ajánlatunkat:
Altagra Szervező és Utazási Iroda Kft.
mkvt@altagra.hu