Hatékony segítség tagság- és tagdíj nyilvántartásban

Egy szervezet tagságának aktívan tartásához szükség van a tagok elkötelezettségére, ami nem csak szakmai munkájukat, de tagságuk díjjal történő rendezését is jelenti. A szervezet sokat veszíthet azon, ha a tagok nem, vagy késve fizetik tagságuk díját, netán elmaradásaikkal a szervezet bevételeit csökkentik.

Mi hatékony módszert kínálunk arra, hogy a lehető legkisebbre szorítsuk a késve vagy nem fizető tagok számát. Az általunk működtetett adatmenedzsment nem igényel a szervezet részéről munkaerőt, nem kell havi díjat fizetni egy komplett nyilvántartó programért, mi végezzük Önök helyett a munkát. Az ezért kifizetett éves díj vélhetően megtérül a tagdíjak befizetési intenzitásával és a szervezet naprakész tagságnyilvántartása is elérhetővé válik.

A piacon több olyan adatmenedzsment szoftver elérhető, mely „dobozos termékként”, a tagság létszámától függően kínál havi bérleti díjjal elérést, ám ehhez társaságnak kell adnia a munkaerőt és a munkát is el kell végezni valakinek. Létezik olyan elérhető szolgáltatás is, mely komplett szervezeti menedzsment rendszert kínál, ám ezek ára igen borsos. Mi mást kínálunk. Elvégezzük Önök helyett a munkát és tálcán adjuk át a naprakész tagsági adatokat, melyet igény szerint testre szabunk.

Kinek ajánljuk szolgáltatásainkat?

Minden olyan társaságnak, egyesületnek segítséget kínálunk, akiknek folyamatos problémát jelent tagjaik naprakész nyilvántartása és a tagdíjak időbeni beszedése.

  • hazai és külföldi szakmai társaságoknak
  • egészségügyben, tudományos területen tevékenykedő kamaráknak
  • egyéb tag és tagdíjnyilvántartást kezelőknek
Miért érdemes bennünket választani?
  • különféle tartalmú csomagjainkkal csak a társaság számára feltétlenül szükséges funkciókat biztosítjuk. Így nem kell olyan szolgáltatásért is fizetni, melyek a társaság számára nem hasznosak
  • kedvező ár/érték arányt kínálunk
  • személyes kapcsolattartást, rugalmas szolgáltatást, barátságos csapatot biztosítunk
Szolgáltatási csomagjaink
  • a tagság és a tagsági viszonnyal összefüggő, igény szerint alakítható adatok naprakész nyilvántartása (tagság, elnökség, pártoló tagság nyilvántartása)
  • új belépők regisztrálása
  • évente két alkalommal adat egyeztető e-mailek küldése a tagok részére
  • minden év elején a december 31-i állapot szerinti tagsági lista elkészítése
  • kérésre e-mail címlista exportálása

A tagnyilvántartás ára évi 500 Ft/fő + áfa

  • az 1-es pontban részletezett tagnyilvántartás
  • tagdíjak bekérése
  • a befizetések nyomon követése
    • a társaság titkárának/kincstárnokának együttműködésével vagy
    • a társaság bankszámláján (betekintés hozzáféréssel)
  • a befolyt tagdíjakról számla kiállítása (a társaság számlázó programjával)
  • tagdíjjal kapcsolatos tájékoztatások (tájékoztató, emlékeztető, felszólító) e-mailek küldése
  • a tagdíjat nem fizetők megkeresése, maximum évi 3 alkalommal

A tagnyilvántartás tagdíj befizetés kezeléssel ára évi 1.000 Ft/fő + áfa

  • egyedi honlap elkészítése WordPress alapon
  • egyedi domain kezelés
  • a honlapon csak a tagság számára elérhető külön felület biztosítása
  • honlap frissítése, tartalmi karbantartása a partner igényei szerint
  • eseménynaptár, hírek folyamatos feltöltése

 A honlap készítés ára 150.000 Ft+áfa-tól. Karbantartás (minimum 3 évre megrendelve) 100.000 Ft/év+áfa-tól

  • a konferenciaszervezés cégünk egyik fő profilja, melyben több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezünk
  • hagyományos-, online- vagy hibrid rendezvény szervezését is örömmel vállaljuk, egyedi ajánlat alapján
  • közgyűlési meghívók, beszámolók kiküldése
  • jelenléti ív vezetése
  • szavazás lebonyolítása, dokumentálása (online rendezvény esetében is)

Amennyiben fenti szolgáltatásaink közül többet is igénybe kíván venni, kedvezményeket biztosítunk! Egyedi ajánlatért keressen minket a honlapunkon feltüntetett elérhetőségeken vagy az oldalsó sávban található kapcsolati űrlap kitöltésével!

 

Kérje ajánlatunkat!