Kedves Kollégák!

Az ez évi jubileumi XV. Magyar Stroke Kongresszus a terveknek megfelelően Szegeden a Hunguest Hotel Forrásban kerül megrendezésre. Ebben a rendkívül nehéz helyzetben előre tervezni szinte lehetetlen, de ennek ellenére több újítást is igyekszünk megvalósítani. Az egyik újdonság, hogy a rendezvény ún. hibrid formában kerül megrendezésre, amely mind a személyes jelenlétet, mind az online részvételt biztosítani tudja. Így amennyiben a járványügyi helyzet megengedi, személyesen is tudjuk folytatni azt az együttgondolkodást, amit Zalakaroson elkezdtünk és lesz lehetőségünk megvitatni a legújabb fejleményeket a stroke ellátás területén. Amennyiben nem fogunk tudni kontakt rendezvényt tartani, akkor sem fogunk lemaradni a legújabb eredményekről, hiszen akkor az online térben, a már-már „megszokott” módon fogunk találkozni. Nagy örömömre szolgál a másik újdonság, hogy a kongresszussal párhuzamosan kerül megrendezésre a tavalyi évről elhalasztott Stroke Szakdolgozói Vándorgyűlés. Ez egy unikális lehetőség arra, hogy a szakdolgozók megismerkedjenek az orvosi gondolkodással, míg az orvosok megértsék és segítsék a szakdolgozók szakmai fejlődését. Ez az együttműködés a mindennapokban nélkülözhetetlen eleme munkánknak, és reményeim szerint ez a párhuzamos rendezés számos kollégának fog lehetőséget nyújtani, hogy tovább erősítsék ezt a csapatmunkát.

Természetesen a rendezvények sikeréhez aktív közreműködés kell a résztvevőktől. Ezért arra buzdítok mindenkit, hogy saját munkájával, megfigyeléseivel, elemzéseivel vagy esetismertetéseivel bátran jelentkezzen. Mindenkinek igyekszünk előadásra lehetőséget biztosítani. Ugyanígy lelkesíteném a szakdolgozóinkat is, hogy saját területükről állítsanak össze anyagokat, amelyeket meg lehet vitatni és vallom, hogy ezekből mindenki fejlődhet és profitálhat nem utolsó sorban betegeink javára. Az hogy a szakdolgozói rendezvényen hány előadó lesz, ez a mi felelőségünk is, hiszen nekünk kell őket segíteni és biztatni a részvételre.

Szintén újdonság, hogy a korábban már megszokott trombolysis tanfolyamot terveink szerint kibővítjük egy hiperakut stroke továbbképző kurzussá, ahol az ellátás minden aspektusát át fogjuk tudni tekinteni.

Az előző évekhez hasonlóan a Magyar Neuroszonológiai Társaság konferenciáját is a rendezvénybe integráljuk.

Minden stroke ellátás iránt érdeklődő neurológust, kardiológust, neuroradiológust, intervenciós szakembert szeretettel várunk Szegeden a XV. Magyar Stroke Kongresszusán.

Találkozzunk Szegeden 2021. szeptember 16-án!

A Magyar Stroke Társaság és a Magyar Neuroszonológiai Társaság elnöksége nevében:

Klivényi Péter
Szervező

A helyi Szervező Bizottság Tagjai

Dr. Klivényi Péter
tanszékvezető egyetemi tanár
Szegedi Tudományegyetem, ÁOK Egyetem Neurológiai Klinika

Dr. Sas Katalin
egyetemi docens
Szegedi Tudományegyetem, ÁOK Egyetem Neurológiai Klinika

Dr. Szabó Nikoletta
egyetemi adjunktus
Szegedi Tudományegyetem, ÁOK Egyetem Neurológiai Klinika

Dr. Annus Ádám
egyetemi tanársegéd
Szegedi Tudományegyetem, ÁOK Egyetem Neurológiai Klinika

Ihász Kata
Altagra Szervező és Utazási Iroda, a szervezőbizottság titkára

A Tudományos- és Program Bizottság Elnöke

Dr. Szapáry László
egyetemi docens, a Magyar Stroke Társaság Elnöke,
a PTE ÁOK Neurológiai Klinika Stroke tanszék vezetője

A Tudományos- és Program Bizottság Tagjai

Prof. Dr. Bereczki Dániel
egyetemi tanár, a Semmelweis Egyetem Neurológiai Klinika Igazgatója,
a MST korábbi elnöke

Dr. Csányi Attila
Petz Aladár Megyei Kórház Neurológiai Osztályának osztályvezető főorvosa,
a MST elnökhelyettese, a MNSZT korábbi elnöke

Prof. Dr. Csiba László
egyetemi tanár, a Magyar Neurológiai Társaság Elnöke, a MST korábbi elnöke,
a Debreceni Egyetem Neurológiai Klinikájának korábbi igazgatója

Prof. Dr. Janszky József
egyetemi tanár, a PTE Neurológiai Klinika igazgatója

Dr. May Zsolt
főorvos, Központi Honvéd Kórház Neurológiai osztály

Dr. Németh László
Magyar Neuroszonológiai Társaság Elnöke,
a Zala Megyei Szent Rafael Kórház Neurológiai Osztályának osztályvezető főorvosa

Dr. Oláh László
egyetemi docens, a Debreceni Egyetem Neurológiai Klinika Igazgatója,
a MNSZT korábbi elnöke

Dr. Óváry Csaba
főorvos, az Országos Klinikai Idegtudományi Intézet mb. főigazgatója

Dr. Sipos Ildikó
egyetemi adjunktus, a Semmelweis Egyetem Neurológiai Klinika ITO osztályvezetője

A KONGRESSZUS TÉMÁI

  1. Vérzéses stroke
  2. Kisérbetegségek
  3. Fiatalkori stroke
  4. Hyperakut stroke kezelései irányelvei
  5. Képalkotó eljárások
  6. Esetismertetések
  7. Stroke centrum beszámolók
  8. Aneszteziológiai szempontok a stroke ellátásban
  9. Minőségi indikátorok a stroke ellátásban
  10. Neuroszonológiai Társaság konferenciája

A rendezvénnyel egy időben, szintén Szegeden kerül megrendezésre a tavalyi évről elhalasztott V. Stroke Szakdolgozói Vándorgyűlés.

A kongresszust idén a csodálatos Tisza parti városban, Szegeden rendezzük meg.

Hotel Forrás Szeged
6726 Szeged, Szent-Györgyi Albert u. 16-24.

A kongresszus helyszíne

A Hotel Forrás Konferencia- és Wellness Szálloda a belvárostól alig 10 perc sétára, Újszegeden, a Tisza partján csodálatos kertvárosi zöldövezetben, a Napfényfürdő Aquapolis Szeged fürdőkomplexummal közvetlen összeköttetésben található. A hotel mérete és felszereltsége alapján ideális helyszín a rendezvény számára.

A légkondicionált szálloda 196 szobája kiváló helyszíni szállást biztosít a résztvevők számára. A szállodában a rendezvénytermeken kívül étterem, lobby bár, négypályás bowling-pálya bárpulttal, valamint biliárdszalon áll a vendégek rendelkezésére.

Az egész szálloda nemdohányzó.

A konferenciára tervezett termek egymás mellett, egy szinten (első szint) találhatóak, klimatizáltak, valamint rendelkeznek természetes fénnyel és sötétíthetőek. A rendezvény kiállítói a földszinti lobbyban kapnak helyet, ami egyben a kávészünetek helyszíne is.

A Napfényfürdő Aquapolis Szeged wellness-, gyógy- és fürdőkomplexumot egy folyosó köti össze a hotellel, lehetőséget biztosítva ezzel arra, hogy a szállóvendégek kényelmesen megközelíthessék a 4400 m2 vízfelülettel, Európa leghosszabb, éves üzemelésű vízicsúszdájával rendelkező vízivárost. A szállodában lakó vendége számára a szobaár a fürdő korlátlan használatát is tartalmazza.

Parkolás

A szálloda előtti parkolóban (kb. 40 férőhely) és a Napfényfürdő Aquapolis mélygarázsában (kb. 230 férőhely): 100 Ft/személygépkocsi/óra áron lehetséges.

Check-in: az érkezés napján 14 órától, check-out: az elutazás napján 10 óráig.

A kongresszus idén először hibrid módon kerül megrendezésre. Így lehetőség nyílik a személyes találkozás mellett az online részvételre is. 

RÉSZVÉTELI DÍJAK
(Bruttó összegek)
Korai Normál Késői és helyszíni
  jún. 14-ig jún. 15. – aug. 1. aug. 2. után
Magyar Stroke Társaság tagjai * 44 450 Ft 50 800 Ft 63 500 Ft
Magyar Stroke Társaság tagjai, 35 éven aluliak * 38 100 Ft 44 450 Ft 63 500 Ft
Nem társasági tagok 50 800 Ft 57 150 Ft 63 500 Ft
Online részvétel 44 450 Ft 44 450 Ft 44 450 Ft

*  A kedvezményes részvételi díj azon társasági tagok számára elérhető, akik a tagdíj fizetési kötelezettségüknek 2021. évben eleget tettek.
Helyszíni tagdíj befizetése esetén a regisztrációs díjkedvezmény nem érvényes.
Tagdíj befizetését valamint a számlaszámot (amire a tagdíj átutalható) a Magyar Stroke Társaság honlapján bárki ellenőrizheti: http://www.stroketars.hu

A részvételi díj az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

Személyes részvételi díj:

– részvételt a  Magyar Stroke Társaság XV. Kongresszusán és a Magyar Neuroszonológiai Társaság XII. Konferenciáján (személyesen és virtuálisan is)
– belépést a két eseményhez kapcsolódó kiállításra- az előadások összefoglalóit tartalmazó kiadványt
– ebédet szeptember 16-án, 17-én és 18-án
– kávét, üdítőt a szünetekben

Online részvételi díj:

– virtuális részvételt a  Magyar Stroke Társaság XV. Kongresszusán és a Magyar Neuroszonológiai Társaság XII. Konferenciáján – saját eszközén, tetszőleges helyszínen. Névre szóló csatlakozási lehetőséget a konferencia zárt platformjára, ahol a teljes konferenciaprogram mellett virtuális találkozást biztosítunk a kiállítókkal is. A platformról egy rövid video itt tekinthető meg: Virtuális platformot bemutató video
– az előadások összefoglalóit tartalmazó kiadványt online formában

A részvételi díjba foglalt étkezés díja nem haladja meg a törvényben előírt napi limitet, azaz a napi bruttó 8 370,- Ft-ot.

Egyéb költségek
(Bruttó összegek)
Korai Normál Késői és helyszíni
  jún. 14-ig jún. 15. – aug. 1. aug. 1. után
Nyitófogadás 7 000 Ft 7 000 Ft 8 000 Ft
Gálavacsora 9 500 Ft 9 500 Ft 9 500 Ft

Korai jelentkezési határidő:  2021. június 14.

Fizetési feltételek

A jelentkezési lapon feltüntetett adatok alapján a jelentkezéseket visszaigazoljuk, és díjbekérő levelet küldünk. Online jelentkezés esetén a visszaigazolás és a díjbekérő levél automatikusan készül, és letölthető a rendszerből. Kérjük, a számlázási adatok pontos megadását! Az adatok módosítása miatt lerontott és újra kiállított számlák díja 2.000 Ft.

A befizetést a díjbekérő levélen feltüntetett számlaszámra kérjük teljesíteni, a megjelölt határidőig. Az átutalás beérkezése után előlegszámlát, a kongresszus után pedig végszámlát állítunk ki. A jelentkezési lap kitöltése és a szervezőknek történő megküldése, illetve az online felületen történő jelentkezés megrendelésnek számít – és a megfelelő határidőn belüli lemondás esetét kivéve – fizetési kötelezettséget von maga után.

A végszámlán a költségeket az alábbi bontásban fogjuk feltüntetni:

Részvételi díj:

Regisztrációs díj / egyéb költségek
Regisztrációs díj / étel-ital

Szállás:

Szállás
Reggeli
Idegenforgalmi adó

Programok:

Nyitófogadás étel/ital

Gálavacsora étel/ital

Lemondási feltételek személyes részvétel esetén

Lemondást kizárólag írásban fogadunk el az stroke@altagra.hu e-mail címen. Amennyiben a lemondás 2021. július 14-ig megérkezik, a már kifizetett részvételi díjat 1 500 Ft adminisztrációs díj levonásával visszatérítjük. A július 15. és augusztus 15. között beérkező lemondások esetében 50% technikai költséget számítunk fel, vagy online részvétellé konvertáljuk. Augusztus 16. után történő lemondásnál nem áll módunkban visszatérítést fizetni, a személyes részvételt online részvétellé konvertáljuk.

Lemondási feltételek online részvétel esetén

Lemondást kizárólag írásban fogadunk el az stroke@altagra.hu e-mail címen. Amennyiben a lemondás 2021. július 14-ig megérkezik, a már kifizetett részvételi díjat 1 500 Ft adminisztrációs díj levonásával visszatérítjük.

Július 15. után történő lemondásnál nem áll módunkban visszatérítést fizetni, az online hozzáférést biztosítjuk. A kongresszus felvételei az eseményt követően 90 napig bármikor visszanézhetőek.

Az eseményre történő jelentkezésével a résztvevő tudomásul veszi, hogy amennyiben a konferencia csak online módon kerül megrendezésre, úgy a már befizetett díjak érvényesek az online részvételre. Díjvisszatérítés ezesetben a lemondási feltételekben meghatározottak szerint lehetséges.

A KONGRESSZUS TÉMÁI

  1. Vérzéses stroke
  2. Kisérbetegségek
  3. Fiatalkori stroke
  4. Hyperakut stroke kezelései irányelvei
  5. Képalkotó eljárások
  6. Esetismertetések
  7. Stroke centrum beszámolók
  8. Aneszteziológiai szempontok a stroke ellátásban
  9. Minőségi indikátorok a stroke ellátásban
  10. Neuroszonológiai Társaság konferenciája

Előadás/poszter összefoglalók formai követelményei:

Cím

Szerző(k) neve

Szerző(k) munkahelyének pontos megnevezése (rövidítések nélkül), város

Kulcsszavak– PubMED-MeSH kompatibilis (kötelező, vesszővel elválasztva minimum 3, maximum 5)

Absztrakt: kötelező, minimum 1000 — maximum 2600 leütés. Görög betűk alkalmazhatóak (latinos írásmód)

A Szervező Bizottság értesítést küld arról, hogy előadásra alkalmasnak ítéli-e az összefoglaló tartalmát. A Szervező Bizottság fenntartja a jogot a prezentáció formájának meghatározására.

Az összefoglalókat az online jelentkezési rendszerbe, a jelentkezést követően lehet feltölteni. Az online regisztráció indulásának tervezett ideje 2021 március vége.

Beküldési határidő: 2021. július 15.

Mutassa be újdonságait, termékeit műszereit a Magyar Stroke Társaság és a Magyar Neuroszonológiai Társaság 

2021 évi kongresszusán !

 

Az esemény tudományos jelentősége

A Magyar Stroke Társaság idén XV. alkalommal megrendezésre kerülő, hagyományosan két évente tartott konferenciája a hazai neurológia egyik legnagyobb eseménye. Legutóbb 372 regisztrált résztvevője volt, köztük számos határon túli magyar és külföldi vendéggel. Programjában magas színvonalon felöleli a stroke-ellátás teljes spektrumát (megelőzés, diagnosztika, invazív és nem invazív akut ellátás, rehabilitáció, kommunikáció stb.).

A stroke ellátása során számos társszakma együttműködése szükséges a neurológiával (pl.: radiológia, idegsebészet, érsebészet, kardiológia, angiológia, rehabilitáció), mely jelzi a téma interdiszciplináris jellegét. Az utóbbi időben forradalmi haladásnak lehettünk tanúi több területen (mechanikus thrombectómia, véralvadás gátlás, rehabilitáció), a rendezvényt emiatt is fokozott figyelem kíséri. A téma rangját jelzi, hogy vascularis neurológiából és neuroszonológiából néhány éve licencvizsga megszerzésére is van lehetőség. Hagyományosan a Magyar Neuroszonológiai Társaság is csatlakozik a programhoz XII. konferenciájával.

Újdonságként a kongresszussal párhuzamosan kerül megrendezésre a tavalyi évről elhalasztott Stroke Szakdolgozói Vándorgyűlés. Ez egy unikális lehetőség arra, hogy a mindennapi együttműködés megerősödjön a szakdolgozók és orvosok között és hatékony csapatmunkává váljon. Szintén újdonság, hogy a korábban már megszokott trombolysis tanfolyamot terveink szerint kibővítjük egy hiperakut stroke továbbképző kurzussá, ahol az ellátás minden aspektusát át fogjuk tudni tekinteni.

A Magyar Stroke Társaság és a Magyar Neuroszonológiai Társaság konferenciája kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy Ön bemutassa termékeit és szolgáltatásait a hazai vascularis neurológia szakembereinek.

Az eseménnyel párhuzamosan megrendezésre kerülő hagyományos és virtuális kiállítás megfelelő alkalmat ad arra, hogy kulturált, innovatív körülmények között találkozhasson a konferencia résztvevőivel és értekezhessen velük a legújabb fejlesztésekről, termékekről és ismeretekről.

A kongresszus tervezett témái

  • Vérzéses stroke
  • Kisérbetegségek
  • Fiatalakori stroke
  • hyperakut stroke kezelési irányelvei
  • Képalkotó eljárások
  • Esetismertetések
  • Stroke centrum beszámolók
  • Aneszteziológiai szempontok a stroke ellátásban
  • Minőségi indikátorok a stroke ellátásban
  • Neurosonologiai Társaság konferenciája

Megjelenési lehetőségek, helyszínek

Idén, hibrid módon kerül megszervezésre a konferencia, így adva alkalmat a részvételre azoknak is, akiknek csak online módon van lehetőségük csatlakozni a három napos eseményhez. A szervezők törekednek arra, hogy szinte ugyanolyan élményt nyújtsanak az online résztvevőknek, mint azoknak, akiknek a helyszínen van alkalmuk tapasztalatokat szerezni. Ez a szemlélet természetesen a támogató cégek megjelenési lehetőségeire is vonatkozik, így egy professzionális, személyre szabható, Virtuális Kongresszus Platformot használva fogjuk biztosítani a magas szintű, modern szponzori jelenlétet a virtuális térben is. A hagyományos, személyes megjelenésre a szokásos lehetőségeket kínáljuk. A komplett szponzori csomagokról az alább letölthető dokumentumnak talál bővebben tájékoztatást.

A kiállító cég képviseletében 4 fő számára kedvezményes részvételi díjat állapítottunk meg. A képviselők bejelentése a kongresszust megelőzően e-mailen történik. A standon lévő személy/személyek kedvezményes regisztrációs díja 35.000 Ft + ÁFA/fő, ez az összeg a kiállítási csomag díján felül fizetendő. A regisztrációs díj tartalmazza a szakmai programokon való részvételt, a napközbeni étkezéseket az esemény teljes időtartama alatt. Nem tartalmazza a vacsorákon való részvételt és a szállást, amelyeket szintén a szervezői titkárságon keresztül, emailben rendelhetnek meg. Igénybevételének feltétele a szervezők által visszaigazolt kiállítói együttműködés.

EGYÉNI JELENTKEZÉS

Kérjük részesítsék előnyben az online jelentkezést, így gyorsan és egyszerűen regisztrálhatnak.

A rendszerből letölthetik a visszaigazolásukat, valamint a díjbekérő levelet.

Mielőtt elkezdi a regisztrációt

– véglegesítse a feltölteni kívánt összefoglalóját, ellenőrizze, hogy az megfelel-e a formai követelményeknek

– gondolja át, hogy az egyes szolgáltatásokról (regisztrációs díj, szállásköltség, nyitófogadás és gálavacsora) kinek a nevére kíván majd számlát kérni. Amennyiben cég számára kér számlát, készítse elő a cég pontos számlázási címét és adószámát. Magánszemély esetében csak a pontos számlázási címre van szükség.  Arra is van lehetőség, hogy több számlát kérjen, különböző számlázási címeket megadva

Jelentkezési útmutató

  1. Nyissa meg a regisztrációs felületet (klikkeljen a lenti zöld Online jelentkezés gombra)
  2. Az „Új Felhasználó” fülön kattintson az „Új Felhasználó” gombra
    1. a regisztráció e-mail címhez kötött
    2. egy e-mail címről egy személy regisztrálható!
  3. Kérjük, adja meg személyes adatait
  4. Regisztrációját követően kap egy visszaigazoló e-mailt.
    1. Kérjük, kövesse az e-mailben kapott utasításokat, állítsa be jelszavát
  5. Folytassa az űrlapadatok kitöltését:
    1. személyes adatok
    2. előadás bejelentése
    3. regisztrációs díj beállítása
    4. opcionális programok kiválasztása
    5. számlázás
  6. Rendelési bizonylat (összesítő) letöltése
  7. Díjbekérő letöltése
  8. Ellenőrzés
  9. Részvételi díj befizetése a díjbekérő alapján

CSOPORTOS JELENTKEZÉS

Az online felületen keresztül egy e-mail cím felhasználásával csak egy személy regisztrálására van lehetőség.

Amennyiben több személyt szeretne regisztrálni, kérjük töltse le a lap alján található jelentkezési lapot, melyet személyenként kitöltve juttasson vissza számunkra az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Elektronikus formában:

e-mail: stroke@altagra.hu

Postai úton:

Altagra Szervező és Utazási Iroda Kft.
Cím: 1141 Budapest, Cinkotai út 109. fszt. 4.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

Böngésző, sütik

  • Böngészőjének támogatnia kell a sütiket, s az opciónak elérhetőnek kell lennie
  • Rendszerünk nem használ kívülálló sütiket
  • Ha böngészője nem támogatja a sütiket, javasoljuk töltsön le egy újabbat, ami már képes erre, mint pl. az általunk favorizált Mozilla Firefox.

A megadott e-mail cím már regisztrálva van

  • Amennyiben ezt a hibaüzenetet kapja, lehet, hogy korábban egy támogató cég regisztrálta Önt.
  • A következő linkre kattintva tud új jelszót igényelni és az új jelszóval belépni a felületre: Új jelszót kérek
  • Ha pár percen belül nem érkezik meg az új jelszó, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját.
  • Ha további segítségre van szüksége, írjon az stroke@altagra.hu címre.

Nem kaptam konfirmációs e-mailt

  • Kérjük, ellenőrizze, nem került-e a levél a Spam levelek közé.
  • Általában az e-mailnek egy-két percen belül meg kell érkeznie.
  • Ha ez mégsem következne be, kérjük ne regisztráljon ismét, ellenőrizze le egy óra múlva ismét leveleit, hátha csak az e-mail kiszolgálók túlterhelése okozott torlódást a korábbi időpontban.
  • Ha a levél egy óra elteltével sem érkezett meg, ide kattintva egy űrlapra jut, ahol a rendszert újabb konfirmáló levél küldésére kérheti.
  • Ha további segítségre van szüksége, írjon az stroke@altagra.hu címre.

Elfelejtettem jelszavam

  • Ha Ön már regisztrált, de elfelejtette a jelszavát, kérjük ne regisztráljon ismét!
  • Kattintson erre a linkre egy új jelszó igényléséhez.
  • Ha további segítségre van szüksége, írjon az stroke@altagra.hu címre.

Adatok

  • Az összes adat egy webes adatbázisban tárolódik, így bármikor módosíthatók és ellenőrizhetők.
  • Adatai megváltoztatása után a rendszer újabb visszaigazolást nem küld.

Biztonság

  • Az összes adat kezelése biztonságos szerveren történik, biztonságos alrétegen keresztüli kommunikáció valósul meg.
  • Ha 20 percen keresztül nem tanúsít semmilyen aktivitást, munkamenetét automatikusan bezárjuk. Saját adatai biztonsága érdekében mindig jelentkezzen ki a rendszerből.

Kapcsolat

 

SZÁLLÁSFOGLALÁS

Amennyiben a konferencia helyszínén kíván szállást foglalni, úgy azt a az eseményre történő regisztrációjával együtt az online felületen tudja megtenni a titkárság által előzetesen lefoglalt kedvezményes árakon. Az online regisztrációs felületet várhatóan március végén nyitjuk meg.

Szállásdíjak:

egyágyas szoba: 29 900 Ft / fő / éjszaka

kétágyas szoba: 39 900 Ft / 2 fő / éjszaka

A fenti szállásdíjak tartalmazzák:

  • reggeli
  • ÁFA és idegenforgalmi adó
  • klímaberendezés, LCD TV
  • vezeték nélküli (WIFI) internet
  • minibár, szobai széf, hajszárító
  • a hotellel összekötött Napfényfürdő Aquapolis Szeged wellness-, gyógy- és fürdőkomplexum korlátlan használata

Lemondási feltételek:

  • A befizetett szállásdíjat legkésőbb 2021 július 14-ig történő lemondás esetén 1500 Ft adminisztrációs díj levonásával visszafizetjük.
  • 2021. július 15-augusztus 15. közötti lemondás esetén 1 éj szállásdíj levonásával a kifizetett összeget visszatérítjük, vagy a szállás más nevére átírását térítésmentesen biztosítjuk.
  • 2021. augusztus 16. utáni lemondás vagy meg nem jelenés esetén a befizetett díjat nem áll módunkban visszafizetni. A szállás más nevére átírását – legkésőbb szeptember 10-ig megküldött írásos kérés esetén – térítésmentesen biztosítjuk.

Amennyiben a konferencia jogszabályi tiltás miatt kizárólag online tartható meg, a befizetett szállásdíjat 1500 Ft adminisztrációs díj levonásával visszafizetjük.

Szállásfoglalás kizárólag előre fizetéssel lehetséges. A szervezők helyszíni fizetést nem tudnak elfogadni.

KAPCSOLAT

Minden szállással kapcsolatos kéréssel, kérdéssel kapcsolatban kérjük, forduljanak a kongresszus titkárságához az alábbi elérhetőségen:

Ihász Kata

stroke@altagra.hu

Idén először, a kongresszus hibrid formában kerül megrendezésre. Az online részvételt egy kongresszusi platformon tesszük lehetővé.

A platformról bővebben:

Virtuális Kongresszusi Platform

EGYEDI BELÉPÉS

Minden résztvevő saját belépési adattal rendelkezik. Egy social media felülethez vagy weboldalhoz hasonló felület, ahol regisztráció után felhasználói névvel és jelszóval lehet bármikor bejelentkezni. Így a közvetített előadásokhoz és egyéb tartalmakhoz, biztonságosan, csak az arra jogosult személynek van hozzáférése. Minden résztvevő látja a többi résztvevő azon adatait, amit az adott résztvevő hasznosnak tart megosztani.

PROGRAM/AGENDA – ELŐADÓK LISTÁJA

A konferencia teljes programja is saját felületet kap a platformon Ezt folyamatosan tudjuk frissíteni, amennyiben szükséges. A program áttekintőn belül elérhetők a szekciókhoz előadások címei és az azokhoz kapcsolódó absztraktok, ezek lehetnek pdf.-ek illetve videók is. Ezeket egy előadás galériában, külön is meg lehet tekinteni. Lehetőség van prezentációs fájlok feltöltésére és beállítására prezentáció galériaként. Az előadókról akár egy rövid bemutatkozás, „önéletrajz” feltöltése is lehetséges.  

ONLINE ELŐADÁSOK- E POSZTEREK

A beküldött előadások és e-poszterek videó, illetve pdf formátumban bármikor megtekinthetőek a platformon (az esemény után 90 napig) Azoknak az előadóknak az előadásait, akik nem tudnak megjelenni a helyszínen, előre fel kell venni, majd ők kapcsolódhatnak természetesen élőben a helyszínre és a platformra a Q&A idejére. Technikai leírást tudunk küldeni nekik, hogyan készítsék el „házilag” a felvételeiket. Amennyiben igény van rá, ezt profi stúdióban is – külön díjért – előre lehet rögzíteni.

VIRTUÁLIS KIÁLLÍTÁS

A kiállítói listában sorolhatóak fel a kiállítók, akik profiljukban videókat, brosúrákat jelentethetnek meg. A résztvevői kérdésekre írásban tudnak válaszolni a céges képviselők. Itt, vagy akár az EGYEDI MEGJELENÉS-nél lehetőségünk van a támogatói csomagok újragondolására, javaslatunk, hogy a szponzori csomagok meghatározásánál vegyük figyelembe, építsük be a virtuális megjelenések lehetőségét is.

TÁRSALGÓ

A résztvevők beállíthatják, mely adataikat szeretnék láthatóvá tenni, illetve írásban tudnak beszélgetni egymással. Itt látható az is, hogy adott időben online vagy offline a résztvevő. A bejelentkezett résztvevők meg tudják nézni egymás profilját, illetve megtudnak beszélni személyes vagy virtuális találkozókat, megbeszéléseket.

INTERAKTIVITÁS

Minden szekcióban lehetőség van írásban kérdezni az előadóktól és szavazást indítani. A fórumban a résztvevők egymás között tudják megbeszélni a hallottakat. Fontos, hogy egy szakmai moderátor legyen jelen, ezt a személyt a szakmai bizottság kell, hogy biztosítsa. Ő az, aki figyelemmel kíséri a platformon beérkező kérdéseket és szakmai szemmel szelektálja azokat, majd az így megmaradt úgymond releváns kérdéseket, megfelelő alkalommal, valamilyen formában eljuttatja az előadóhoz. Ez lehet szóban vagy írásban a közös képernyőn megjelenítve az előadónak. Amennyiben egy adott kérdés már elhangzott vagy egyértelmű a válasz, akár ő maga írásban meg is válaszolhatja a virtuális felületen

EGYEDI MEGJELENÉS

A platform egyes elemei igazodnak a konferencia arculatához, ezáltal egyedi szín és képek beállítására van lehetőség. Szintén kiváló lehetőség a platform felületének személyre szabása arra, hogy a szponzorok itt is, kategóriájuknak megfelelő hangsúllyal, jelenjenek meg a virtuális kiállítási és szponzori felületek mellett.  

VISSZANÉZHETŐ TARTALOM

Az élő szekciók felvételre kerülnek, melyek a többi tartalommal együtt 90 napig megtekinthetőek a platformon. Az összes felvételt, megfelelő kapacitású adathordozóra fel tudjuk tölteni.

LÁTOGATÁSI STATISZTIKÁK

Ez a funkció rendkívül hasznos a támogató cégeknek, hiszen fel tudják mérni virtuális megjelenésük értékét. Pontos adatokat tudnak lehívni arról, hogy hányan és kik látogatták meg a virtuális kiállításukat vagy kattintottak egyes termékeket bemutató videójára. Fel tudják keresni a potenciális érdeklődőket és egyeztetni tudnak velük személyes vagy virtuális találkozót a megadott elérhetőségeiken, vagy a platform adta üzenetváltási lehetőségeket használva.

EGYEBEK

Bejelentkezési információt küldünk a résztvevőknek

Platform demot tartunk, moderátoroknak, előadóknak. Help desk et biztosítunk és gamifikációs lehetőséget kínálunk.

Az itt lévő technikai információ az előadások elfogadása után releváns.

A kongresszus témáihoz kapcsolódó, a Szervező Bizottság által elfogadott, poszter előadások prezentálására az idei évben e-poszteren nyílik lehetőség. Az e-posztert kérjük, hogy az alábbi paraméterek szerint készítsék el.

Az E-poszter paraméterei:

Álló grafika

2160 pixel széles x 3840 pixel magas

JPG formátum

A kész E-posztert legkésőbb a rendezvény előtt 10 nappal kérjük a konferencia titkárságának megküldeni.

 

A program szervezés alatt áll. A kongresszus témáit a FŐ TÉMÁK menüpont alatt tekintheti meg.

Támogatók

DHS logo
Pfizer
2021. szeptember 16-18.
Hotel Forrás
Szeged