Kedves Kollégák!

Örömmel értesítjük Önöket, hogy 2022-ben újra megrendezésre kerül, immáron hatodik alkalommal, a Stroke Szakdolgozói Vándorgyűlés, melyről örömmel adjuk közzé első értesítésünket:

VI. Stroke Szakdolgozói Vándorgyűlés
Időpont: 2022. szeptember 2-3.
Helyszín: Siófok, Hotel Yacht Wellness&Business

A Vándorgyűlés fővédnöke: Prof. Dr. Bajzik Gábor SM KMOK Képalkotó Diagnosztikai Centrum

Szervező intézmény: Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház

Az esemény részletes információit folyamatosan töltjük fel erre a weboldalra. Kérjük, jegyezze be már most az időpontot naptárába!

Amennyiben emailen is szeretne értesítéseket kapni a legfrissebb tudnivalókról, kérjük egy rövid üzenetben jelezze kérést a szervezői titkárságon, a szakdolgozoi@altagra.hu címen.

Részvételére feltétlen számítunk, kérjük, tájékoztassa munkatársait is eseményünkről!

Üdvözlettel a szakmai szervezők:

Prof. Dr. Repa Imre, Prof. Dr. Nagy Ferenc, Prof. Dr. Bajzik Gábor, Dr. Vajda Zsolt, Kovács Zsoltné, Farkas Andrea

A Vándorgyűlés fővédnöke

Prof. Dr. Bajzik Gábor
Centrumvezető főorvos – Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház Képalkotó Diagnosztikai Centrum

Szervező intézmény: 

Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház

Tudományos szervezők: 

Prof. Dr. Repa Imre
Egyetemi tanár, Stratégiai Vezető – Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház

Prof. Dr. Nagy Ferenc
Osztályvezető főorvos – Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház/Neurológiai Osztály

Dr. Vajda Zsolt
Egységvezető – Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház/Neurovaszkuláris és Intervenciós Egység

Kovács Zsoltné
Szakdolgozói vezető – Somogy Megyei Kaposi Mór Oktató Kórház/Neurológiai Osztály

Farkas Andrea
Onkoradiológiai szakdolgozói vezető – SM KMOK Dr. Baka József Diagnosztikai, Onkoradiológiai, Kutatási és Oktatási Központ

A tudományos program témakörei
Stroke helyzet Magyarországon

A szűrőprogramok jelentősége
A rizikófaktorok jelentősége a stroke megelőzésében
Másodlagos stroke megelőzés
Miért fontos az ultrahangvizsgálat a stroke megelőzésében?
Ha egy betegnél stroke gyanúja áll fenn, hívjon mentőt!
Pitvarfibrilláció és a stroke
Agyvérzések és ellátásuk
Thrombectomia akut stroke-ban
Thrombectomia – nyaki erek stent PTA-ja, teendők stent PTA során
Véralvadásgátlók, vérzéses szövődmények ellátása
Véralvadásgátló, thrombolysis szövődményei, gastrointestinális vérzések ellátása
Gyakorlati tudnivalók stroke esetén
Stroke betegek táplálása, gondozása
Stroke-on átesett betegek rehabilitációja
Stroke diagnosztikai lehetőségei

A konferencia részletes programja kidolgozás alatt áll.

Előzetes program:

2022. szeptember 2. péntek

09.30-18.00 Regisztráció
10.30-10.50 Konferencia megnyitó
10.50-12.30 Szakmai program
12.30-13.30 Ebéd szünet
13.30-17.00 Szakmai program
19.00-23.00 Grill party az Azúr Hotelben

2022. szeptember 3. szombat

08.00-12.00 Regisztráció
09.00-13.30 Szakmai program
13.30-13.40 Konferencia zárása
13.40-14.40 Szendvics ebéd

VI. Stroke Szakdolgozói Vándorgyűlés RÉSZVÉTELI DÍJ:

Részvételi díjak, bruttó értékben KORAI

2022. július 29-ig

KÉSŐI

2022. július 29. után

2 napos részvétel kétágyas szobában 48.900 Ft/fő 56.900 Ft/fő
2 napos részvétel egyágyas szobában 59.900 Ft/fő 68.900 Ft/fő
1 napos részvétel szállás nélkül (szept. 2. vagy 3.) 22.900 Ft/fő 25.000 Ft/fő
Grillparty
12.000 Ft/fő
14.000 Ft/fő

AKKREDITÁCIÓ: A Stroke Szakdolgozói Vándorgyűlés szabadon választott akkreditált szakdolgozói továbbképzés. A továbbképzés nyilvántartásba vétele és pontértékének megállapítása folyamatban van.

PÁLYÁZAT RÉSZVÉTELI DÍJRA: Felhívjuk az érdeklődők figyelmét, hogy a MESZK területileg illetékes szervezeteinél lehetőség van pályázni pontszerző továbbképzésen előadóként vagy résztvevőként történő részvétel regisztrációs díjának támogatására. Kérjük, hogy további részletekért kattintson a Pályázat Részvételi Díjra menü pontra, ahol további részleteket talál a lehetőségekről!

A részvételi díjak az alábbiakat tartalmazzák:

  • regisztráció
  • részvétel a konferencia tudományos programjain
  • konferencia mappa és a konferencia kiadványai
  • jegyzettömb, toll
  • konferencia étkezések és kávészünetek
  • szállás kétágyas szobában reggelivel, idegenforgalmi adóval 1 éjszakára
  • ÁFA

Fizetési feltételek

Jelentkezési lapon történő jelentkezés esetén a beérkezést követően díjbekérőt állítunk ki és megküldjük a megadott számlázási e-mail címre. Az online regisztrációs felületen történő jelentkezés esetén a folyamat végén automatikusan kerül kiállításra egy díjbekérő, melyet a megadott számlázási e-mail címre küldünk el. A megadott díjak beérkezését követően előlegszámlát, a rendezvény után pedig végszámlát állítunk ki.

A befizetéseket a díjbekérő levélen feltüntetett számlaszámra kérjük teljesíteni, a megjelölt határidőig. A jelentkezési lap kitöltése és a szervezőknek történő megküldése, illetve az online regisztrációs rendszerben történő jelentkezés megrendelésnek számít és fizetési kötelezettséget von maga után.

A díjbekérő kifizetése után kiállított előlegszámlán (illetve a rendezvény után a végszámlán) a teljes regisztrációs díj, beleértve a tanfolyam és az étkezések díját is, közvetített szolgáltatásként, 27% Áfa tartalommal kerül számlázásra. A regisztrációs díj pontos étel-ill. ital tartalmát a végszámlán szerepeltetjük, a vonatkozó reprezentációs adót a rendezvény szervezője nem fizeti meg.

A konferenciára történő jelentkezéssel Ön elfogadja a konferencia Általános Szerződési Feltételeit, valamint az alábbi lemondási feltételeket:

Lemondási feltételek

Lemondást kizárólag írásban fogadunk el a szakdolgozoi@altagra.hu címen.
Amennyiben a lemondás 2022. július 18-ig megérkezik, a már kifizetett részvételi díjat 1.500 Ft adminisztrációs díj levonásával visszatérítjük.
Július 19. és augusztus 2. közötti lemondás esetén a befizetett részvételi díj más résztvevő javára díjmentesen jóváírásra kerülhet, vagy 70% kötbér levonásával visszatérítjük.

Augusztus 3. és 19. közötti lemondás esetén a befizetett részvételi díj más résztvevő javára díjmentesen jóváírásra kerülhet, vagy 80% kötbér levonásával visszatérítjük.

Augusztus 20. után történő lemondás esetén a fizetendő kötbér 100 %, a befizetett részvételi díjat nem áll módunkban visszatéríteni. A részvétel átadása esetén a névcsere lehetősége térítésmentesen augusztus 19-ig lehetséges.

Kedves Résztvevőink!

A MESZK területileg illetékes szervezeteinél lehetőség van pályázni pontszerző továbbképzésen előadóként vagy résztvevőként történő részvétel regisztrációs díjának támogatására. Alábbiakban összegyűjtöttük az egyes területi szervezeteknél rendelkezésre álló pályázati lehetőségeket. Az információkat folyamatosan frissítjük, ha nem találja itt az Ön területére vonatkozó információt, érdeklődjön a MESZK megyei szervezeténél.

BUDAPEST
Kiíró: Budapesti Egészségügyi Szakdolgozókért Alapítvány
Pályázni lehet: Az egészségügy területén indított pontszerző szabadon választott ill. kötelező szakmacsoportos továbbképzéseken, kongresszusokon előadóként vagy résztvevőként való részvétel támogatására.
Pályázaton részt vehet:
­Az az egészségügyi szakdolgozó, aki a Magyar Egészségügyi Szakdolgozói Kamara Budapesti Területi Szervezetének aktív tagja,
­legalább 1 éve érvényes, a Budapesti Területi Szervezetnél aktív kamarai tagsággal rendelkezik és nincs tagdíjhátraléka.
Kizáró feltétel, ha 12 hónapon belül az Alapítvány részéről már bármilyen más támogatásban részesült! (ha az Alapítvány részéről 1 éven belül támogatásban részesült, támogatásra csak a következő évben pályázhat)
Beadási határidő:
Pontszerző szakmai képzésekre és kongresszuson előadóként, résztvevőként való részvételre benyújtott pályázat esetén, a támogatott eseményre való jelentkezési határidőt megelőzően legalább 30 nap. A pályázatok elbírálása folyamatos.
Pályázaton elnyerhető maximális támogatás összege: szakmacsoportos továbbképzés esetén a képzés díja, kongresszuson való részvétel esetén a regisztrációs díj összegének mértéke, maximum 85.000 Ft.

A pályázatnak tartalmaznia kell:

  • pályázati adatlapot pontosan, olvashatóan
  • ­a pályázó szakmai önéletrajzát
  • pontszerző továbbképzés esetén a képzés szakmai leírását, és a képző intézmény bankszámlaszámát, melyre a részvételi díjat utalni lehet.
  • szakmai kongresszus esetén annak első értesítőjét, mely tartalmazza a regisztrációs díj összegét és a szervező intézmény bankszámlaszámát, melyre a részvételi díjat utalni lehet.
  • kötelezettség vállalást a részvételt 15 napon igazolnia kell, amennyiben a részvételt nem igazolja, köteles a támogatást visszafizetni az alapítvány számlájára.

A pályázatot írásban személyesen, vagy postai utánvéttel kell benyújtani.
Eredményhirdetés: A pályázat elbírálásának határideje a beérkezéstől számított 15 nap.

Elérhetőség:
E-mail cím:beszalapitvany@gmail.com
Levelezési címe: 1088 Budapest, Bródy Sándor utca 2. 1.em. 4.
Tel: 06/1/225-0695, FAX:06/1/225-0696
Kuratórium elnöke:
Óváriné Gáty Zsuzsanna 06/20/669-1975

A pályázati adatlap és melléklet letöltéséhez kérjük kattintson az ADATLAPra és a MELLÉKLETre

BARANYA MEGYE

A MESZK BMTSZ-nél a tagtársak támogatása kérelem alapján történik a konferenciákra.
Küldöttgyűlési határozatban a következő elveket szabályoztuk: akik előadnak nekik a teljes konferencia költségét vállaljuk, egyéb esetben vagy részvételi díjat vagy uti- illetve szállásköltséget támogatunk. Mivel a folyamatosan emelkedő összegekről van szó, ez mindig mérlegelés kérdése és az anyagi kondicióink határozzák meg az elnökségi döntést.

Elérhetőség:
MESZK Baranya Megyei Területi Szervezet
H-7623 PÉCS, KÁLVIN U. 7.
Telefon.: +36-72/749-205
Mobil: +36 20 /669-5316
e-mail: meszk.baranya@gmail.com/
web: www.meszk.hu/kapcsolat/területiszervezetek

BORSOD-ABAÚJ-ZEMPLÉN MEGYE
A kamarai tagok egyénileg kérhetnek támogatást a MESZK B-A-Z Megyei Területi Szervezet elnökségétől a pontszerző továbbképzéseken való részvételhez.

Elérhetőség:
Területi szervezet címe: 3530 Miskolc, Petőfi Sándor u. 35.
Email: meszk.borsod@gmail.com
Területi ügyintéző: Sárosi Péterné, Csendes-Balla Noémi
Telefon: +36 46 622 448, +36 20 277 3764

CSONGRÁD-CSANÁD MEGYE

A területi szervezetek tagjai, amennyiben konferencián, kongresszuson előadnak, akkor a részvételi díjat téríti meg a kamaránk területi szervezete.

Elérhetőség:
Területi szervezet címe: 6722 Szeged, Honvéd tér 5/B
E-mail: 6722 Szeged, Honvéd tér 5/B
Területi ügyintézők: Farkasné Kiss Ágnes +36 30 978 7721 , Vácziné Joó Ildikó +36 20 669 5610

HAJDÚ-BIHAR MEGYE

A MESZK Hajdú-Bihar Megyei Területi Szervezet Költségtérítési Szabályzatban szabályozta az országos konferenciákon résztvevők támogatását. Országos kongresszuson első szerzős előadók támogatására van lehetőség:
Országos Kongresszuson első szerzős előadók költségeinek támogatása
a) A helyi szervezet elnökének címzett kérvényben kérheti azon kamarai tag, aki elsőszerzős előadást nyújtott be országos szakmai kongresszusra.
b) A helyi szervezet elnökének és a munkahely ápolás szakmai vezetőjének a támogatása szükséges az odaítéléshez.
c) A kérelemhez csatolni kell a benyújtott absztraktot, a kongresszus nevét, helyét, időpontját
d) A támogatottnak előadásában fel kell tüntetnie a kamara logóját,
e) Támogatható a kongresszuson előadó regisztrációs díja, szállása, útiköltsége. A regisztrációs díj és szállás költsége nem haladhatja meg a 100.000 Ft összeget. Étkezés, bankett és fogadáson való részvétel nem támogatható.
f) Kongresszusi támogatást ugyan az a személy évente egyszer kaphat.
g) A kongresszusi részvétel hírként felkerül a területi szervezet honlapjára, a résztvevő rövid, írásos beszámolóját követően.

Elérhetőség:
Területi szervezet címe: 4032 Debrecen, Nagyerdei krt. 98. IV-es Nővérszálló
E-mail: Csiszár Anna Csenge
Területi ügyintéző: Csiszár Anna Csenge
Telefon: +36 20 669 1984

KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYE

A kamara egyik fontos célja, hogy a befolyt tagdíjakból egységesen és azonosan történjen a támogatás. Természetesen egyéni kéréseket is alapos indokkal alátámasztva szoktunk teljesíteni.
Egyéni kérések pályázati feltételei a következők:
– aktív kamarai tagság,
– rendszeresen fizetett kamarai tagdíj,
– etikai vétség eljárás nem folyik a pályázó ellen,
– szakmai felettesei támogatják a pályázatot,
– a pályázó pár mondatos indoklása, valamint a kért támogatási összeg megnevezése (ehhez dokumentomok benyújtása).
Egy pályázó nem pályázhat a teljes részvételi csomagra, hanem vagy utazás, vagy szállás, vagy regisztráció, vagy étkezés. A teljesítés természetesen számla ellenében történik. Egy személy 4 évente egyszer pályázhat. Úgy véljük, ezen pályázat mentén, egy kiemelt eseményre több tagtársunk eljuthat a támogatás igénybevételével.

Elérhetőség:
Területi szervezet címe: 2544 Neszmély, Fő út 189.
E-mail: meszkkemi.asszisztens@gmail.com
Területi ügyintéző: +36 20 849 0402 (Területi Elnök – Holup Ilona)
+36 20 669 5614 (Asszisztens, ügyintéző – Guzli Katalin)

VAS MEGYE

A MESZK Vas Megye Területi Szervezetének Területi Elnöke tájékoztatása szerint a Vas megyében dolgozó onkológiai szakdolgozók írásban jelezhetik feléjük részvételi szándékukat a konferencián, melyhez részvételi támogatást kérhetnek.
Az e-mailen vagy postai úton beérkezett kérelmekről, azok támogatásáról a Területi Szervezet minden hónap első szerdáján összehívott Területi Elnökségi ülésen dönt, melyet határozatban is foglalnak és az érintetteket értesítik róla.
Elérhetőség:
E-mail cím: vasmeszk2015@gmail.com
Levelezési cím: 9700 Szombathely, Paragvári u. 11. 2/8.

A regisztrációt hamarosan megnyitjuk!

Kérdései esetén a konferencia titkársága készséggel áll rendelkezésére a szakdolgozoi@altagra.hu e-mail címen!

A konferencia idén Siófokon, a közvetlenül a Balaton partján fekvő Hotel Yacht Wellness&Business szállodában kerül megrendezésre.

Cím: 8600 Siófok, Vitorlás u. 12-14.

A Balaton-part egyik legszebb kilátását kínáló szálloda a siófoki vitorláskikötőben, közvetlenül a vízparton található – csendes környezetben, a városközponttól 15 perc sétára. A hotel mérete és felszereltsége alapján ideális helyszín a rendezvény számára.

A szálloda legfelső szintjén található egy kiemelkedő felszereltségű, 200 fő befogadására alkalmas konferencia központ, melynek egyedülálló eleme a balatoni körpanorámás konferenciaterem. A lifttel és lépcsőn egyaránt megközelíthető, 70 m2-es fedett-nyitott terasszal rendelkező rendezvényszinten egy három részre szekcionálható, tágas 160 m2-es nagyterem, valamint egy 80 m2-es kisebb terem található. A legmodernebb technikai eszközökkel felszerelt termek igény esetén egybe nyithatóak, így akár 200 fő befogadására is alkalmasak. Valamennyi terem természetes fénnyel megvilágított, padló szőnyeges és légkondicionált.

A földszinten található BlueDot Bistro és drinkbárban a vendégek páratlan kilátás mellett élvezhetik a hazai és nemzetközi konyha remekeit. A közvetlen Balaton partra nyíló terasz tavasztól őszig varázslatos hangulatú.

Parkolás

Parkolás a szálloda saját, kamerával megfigyelt, zárt parkolójában korlátozott számban (38 parkolóhely) lehetséges és a konferencia vendégei számára ingyenes. További díjmentes parkolásra (70 parkolóhely) a szálloda előtt is van lehetőség.

SZÁLLÁS

A Hotel Yacht Wellness&Business  a Balaton-part egyik legszebb kilátását kínáló szálloda a siófoki vitorláskikötőben, közvetlenül a vízparton található – csendes környezetben, a városközponttól 15 perc sétára.

A szálloda 70 stílusos, modern, ugyanakkor barátságos, légkondicionált szobával, a’la carte étteremmel, bárral, és 1000 m2-es panorámás wellness részleggel várja vendégeit.

Minden szoba alapfelszereltségéhez tartozik a légkondicionálás, ingyenes wifi, telefon, LCD TV, széf, minibár, hajszárító, fürdőköpeny és törölközők. A szobák többségéhez erkély is tartozik, gyönyörű kilátással a Balatonra.

A földszinten található BlueDot Bistro és drinkbárban a vendégek páratlan kilátás mellett élvezhetik a hazai és nemzetközi konyha remekeit. A közvetlen Balaton partra nyíló terasz tavasztól őszig varázslatos hangulatú.

Egy külön épületszárnyban hangulatos wellness részleg található, amelyben 25 méter hosszú impozáns medence, 1 beltéri és 2 kültéri jacuzzi, valamint modern szaunasziget (2 finn-, 1 infra szaunával, 1 gőzkabinnal, 1 sókamrával) és masszázsszoba várja a lazulni vágyókat.

A konferencia regisztrációs díja tartalmazza a szállásdíjat kétágyas szobában két éjszakára.

Egyágyas elhelyezést a regisztráció folyamán rendelhető.

A konferencia helyszínén előzetesen lefoglaltunk szálláshelyeket, melyeket a jelentkezés sorrendjében tudunk a résztvevőknek biztosítani.

A szállás az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza: 

  • Gazdag büféasztalos reggeli
  • Díjmentesen elérhető WIFI szolgáltatás a szálloda egész területén
  • Wellness Centrum és Szauna Világ használata:
    25 méteres úszómedence, gyermekpancsoló, pezsgőmedence, finn szauna, infraszauna, gőzkabin,
    sószoba, pihenősziget
  • Fürdőköpeny és törölköző használat
  • Szobaszéf használat

KAPCSOLAT

Amennyiben a szállás foglalással kapcsolatban kérdése van, kérjük forduljon bizalommal a konferencia titkárságához az alábbi elérhetőségen:

Vándor Andrea, szakdolgozoi@altagra.hu

A Vándorgyűlés helyszíne idén a Hotel Yacht Wellness&Business, amely könnyen megközelíthető helyen, Siófok központjában helyezkedik el.

Siófok Budapestről 106 km-re található és az M7-es autópályán érhető el.

Budapest-Siófok

Parkolás

Parkolás a szálloda saját, kamerával megfigyelt, zárt parkolójában korlátozott számban (38 parkolóhely) lehetséges és a konferencia vendégei számára ingyenes. További díjmentes parkolásra (70 parkolóhely) a szálloda előtt is van lehetőség.

Amennyiben a Vándorgyűléssel kapcsolatban kérdése van, várjuk jelentkezését:

Szervezési kérdésekben

Vándor Andrea
Altagra Szervező és Utazási Iroda Kft.
Tel: 06-30-402-5716
E-mail: szakdolgozoi@altagra.hu

Támogatói ügyekben

Ersók Nóra
Altagra Szervező és Utazási Iroda Kft.
Tel: 06-20-498-2266
E-mail: szakdolgozoi@altagra.hu

Postacímünk: 1118 Budapest, Csukló utca 6/a. (felső kapu)

Támogatók

2022. szeptember 2-3.
Hotel Yacht Business&Wellness
Siófok