Reméljük, hogy a hagyományos rendezvényeinket minél előbb a jól megszokott módon és magas színvonalon élőben tudjuk megszervezni, de addig is felkészültünk alternatív lehetőségek biztosításával. A hagyományos rendezvények újragondolásával ill. hibrid vagy teljesen online események megszervezésével biztosítjuk, hogy megbízóink mindenkor az igényeikhez és a lehetőségekhez legjobban alkalmazkodó formában tarthassák meg rendezvényeiket.

Online rendezvények

Résztvevők, előadók és támogatók csak a virtuális térben találkoznak
 

 

 

 

 

Olyan rendezvények, ahol az előadók, résztvevők, kiállítók és a szponzorok is csak virtuális térben találkoznak.

Ebben a rendezvényformában elsődleges a figyelem fenntartása, melyre a különböző kommunikációs platformok ma már rengeteg lehetőséget biztosítanak, illetve a kreativitás is egy fontos tényező lehet. Megvalósításához alapvetően szükséges egy virtuális platform és stabil internet kapcsolat. Moderátor jelenléte javasolt. Ezeken túl a lent felsorolt technikai megoldásokkal és saját kreativitásunkkal tudunk eleget tenni annak, hogy megfeleljünk az esemény résztvevői, előadói és szervezői elvárásoknak.

Hibrid rendezvények

A hagyományos és az online megoldások ötvözése

 

 

 

 

 

A hibrid rendezvényeken a részvevők élőben a helyszínen vagy online kapcsolaton keresztül vesznek részt, legyenek azok előadók, vagy a hallgatóság tagjai.

Az összes résztvevő ugyanazt a tartalmat nézi. Az esemény ideje alatt különböző megoldások segítségével bárkinek lehetősége van kommunikálni az előadókkal, egymással, valamint élőben visszajelzéseket, kérdéseket küldeni a témával kapcsolatban. Ennek eredményeként olyan környezetet tudunk teremteni, amelyben az online résztvevők is ugyanolyan aktív tagjai az eseménynek, mint a helyszínen tartózkodó társaik.

A hibrid események megvalósítása során arra törekszünk, hogy lehetőség szerint minden egyes résztvevőnek ugyanazt az élményt nyújtsuk, függetlenül attól, hogy élőben vagy online vesz részt az eseményen.

Akár online vagy hibrid formában rendezné meg eseményét, legyen az webinárium, továbbképzés, konferencia, közgyűlés, minden igényre és költségvetésre tudunk megoldást ajánlani. Lehetőséget adunk, eddig jólismert szolgáltatásainkon túl:

szponzorok széleskörű jelenlétére a virtuális térben is

virtuális szekciótermekre

E poszter galéria megjelenítésére

szavazásra, felmérésre, kérdésekre és válaszokra, tesztírásra az online résztvevőknek is

chat vagy video chat-re az online résztvevők között

előadások visszanézésére

az előadók és a hallgatóság felkészítésére a magabiztosabb, élvezhetőbb részvételhez az új, online események világában

a képernyők előtti hallgatóság figyelmének fenntartására a vizuális technika és az interaktív lehetőségek segítségével, vagy akár egyszerűen a kreativitásunkkal

Hasznos információk

 

Előadásokról

  • előre felvett vagy élő előadások közvetítése a hallgatóságnak
  • az előadók saját eszközeikkel rögzítik előadásukat, vagy osztják meg azt élőben a résztvevőkkel
  • az előadásokat egy, akár virtuálisan vagy hagyományosan berendezett stúdióban rögzítjük, vagy online közvetítjük, profi hang-, fénytechnika segítségével
  • kombinálhatjuk az előre felvett, akár oktató jellegű tartalmakat az élő közvetítéssel. Káprázatos látványvilágot érhetünk el a greenbox technikának köszönhetően, használhatjuk a leginnovatívabb megoldásokat, megjelenhetünk hologram formában, használhatunk effekteket, bejátszásokat, animációkat és egyedi háttereket

Minden esetben a használt megoldás kiválasztásakor a megrendelő igénye és természetesen költségkerete a mérvadó. Az előadók felkészültsége az új kihívásokra kulcsfontosságú. A felvett előadások később is visszanézhetőek, illetve oktatási anyagként is használhatóak.

Résztvevőknek

  • saját eszközzel, illetve stabil internettel kell, hogy rendelkezzenek
  • opcionális: kamera megléte
  • a használt platformot telepíteniük kell a saját eszközükre

A helyszín felszereltségéről

  • olyan méretű termet kell választanunk hibrid rendezvényünknek, ahol az ilyenkor szükséges, megnövekedett technikai stáb és eszközök is helyet tudnak kapni
  • az online közvetítéshez mindenképpen szükséges a 30 Mbit/sec/30 Mbit/sec vezetékes internet kapcsolat